ankaret.

okej, men jag sitter på ankaret. usch va tråkigt det är? hatar det verkligen.
hoppas på att marie kommer och hämtar mig snart hihi.
nej men aa, skolan suger vi gör typ ingenting? förstår inte ens vrf man går
nu det sista. men det är väl bara att gå antar jag.
jag ska gå sommarskola ännu bättre jao? men vad gör man inte för G i matte? :)
nu ska jag gå och prata med kära ebba , för hon har problem i hjärnan hjärtat
och med idiotkillen , hejs hejs. skriver när jag kommer hem igen.
kommentera annars jävlar :o

Kommentarer
Postat av: buttfläck

daellaaa :O

HAHA du glömde viktigaste .. jag o lisa !! :O<3

hah älskar dig farmor ..

2010-06-07 @ 21:36:55
Postat av: Hoffla

Vad skådar mitt norra öga? Sommarskola? Skönt att se att du har tänkt till! Pluspoäng där :)

2010-06-08 @ 17:08:12
Postat av: daniella

hahaha , hofflan du är riktigt efterbliven ;)

2010-06-08 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0