nytt år, nya möjligheter, nya chanser osv!

jag skrev ett jätte fint bra inlägg som skulle in 00:00 inatt, men självklart blev det något knas. vet inte vart inlägget tog vägen ens, det kanske kommer någon gång. konstigt. men skrev i alla fall gott nytt år och allt det där!

idag blir en slappdag, storstäda hela mitt rum, rensa ur allt&så. ta mig ett varmt bad, göra ansiktsmask, fixa&trixa och bara ha det skönt hemma själv för en gångsskull jao!

-nyår firades med dom
bästa, även om de inte var bäst så gjorde dom de bättre.

och min design ska fixas, jag lovar!

ps, i already love the new year ;)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

inlägget kom säkert upp den 1 januari 2010 ;) kolla det! för så blev det för mig :o

2011-01-01 @ 23:29:19
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0